Ahhoz, hogy a problémát minél hamrabb orvosolni tudjuk, kérjük, válaszold meg az alábbi kérdéseket:

1. Megjelent-e hibaüzenet, amikor tagságot próbáltál venni? Ha igen, a mi oldalunkon jelent meg vagy a bank oldalán? Pontosan mi állt az üzenetben?

2. Melyik bank bocsájtotta ki a kártyád, amellyel fizetni szerettél volna?

3. Kártyád alkalmas online vásárlásokra?

4. Ne felejtsd, hogy tagság vásárlásakor a Prémium csomag ára egy összegben vonódik le. A szükséges összeg biztosan rendelkezésre áll a kártyádon?

Amennyiben korábban már regisztráltál egy profilt, és bankkártyával fizettél tagságodért, felhívjuk figyelmed, hogy az a kártya már nem használható fel egy másik profilhoz kapcsolódó fizetéshez. Még ha az első profil ki is lett törölve, és mi nem tárolunk kártyaadatokat, a Payment System Provider szolgáltató 5 évig tárolja rendszerében.

A következőket teheted:

1. Használd az előző profilod, melynél ugyanazzal a kártyával tudsz fizetni. Ha elfelejtetted az e-mail címedet és/vagy felhasználó nevedet, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal, add meg nekik bankkártyád első 6 és utolsó 4 számjegyét, így ők be tudják azonosítani régi fiókodat.

2. Használj egy másik kártyát

3. Használd ugyanazt a kártyát, de fizess be a GooglePlay vagy az iTunes rendszerén keresztül.