Amennyiben technikai problémát tapasztal, javasuljuk, hogy törölje a sütiket (cookie-kat), vagy próbálkozzon egy másik böngészővel. Ez nagy valószínűséggel megoldja a gondot.

Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, segítőkész ügyfélszolgálati csapatunk örömmel kivizsgálja azt. Kérünk, hogy add meg számukra az alábbi információkat, hogy biztosan rendelkezésükre álljon minden, ami a segítségnyújtáshoz szükséges:

  1. Felhasználóneved
  2. Az eszköz, amelyen használod az oldalt (PC, laptop, tablet, okostelefon) (Ha okostelefont használsz, kérlek, add meg a márkát és a típust is.)
  3. Az operációs rendszer, amit használsz
  4. A böngésző, amit használsz
  5. A probléma pontos leírása
  6. Képernyőfotó a hibaüzenetekről

Könnyedén elérheted ügyfélszolgálati csapatunkat, ha a "Beszélgetés indítása" gombra kattintasz és kiválasztod a "Technikai problémák" menüpontot.

Ügyfélszolgálati csapatunk a hét minden napján elérhető, hogy válaszolhassanak kérdéseidre. Azonban válaszadási idejük függ a beérkező levelek számától. Minél több információt adsz meg nekik, annál jobb.